تکنولوژی بیومتریک: سیستم تشخیص چهره - فراست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 48
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 59
:: بازدید ماه : 402
:: بازدید سال : 1408
:: بازدید کلی : 2954

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

تکنولوژی بیومتریک: سیستم تشخیص چهره - فراست
دو شنبه 5 اسفند 1398 ساعت 11:53 | بازدید : 648 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

در روزهای غیر تعطیل رسمی، انتقالات سامانه «پایا» برای تسویه تراکنشهای کارتی «شاپرک» مربوط به روز قبل، صرفاً یک بار در روز و در سیکل ساعت ۳:۴۵ بامداد پردازش و برای بانکهای پذیرنده ارسال میگردد. در صورتی که کارمندان قصد داشته باشند مرخصی ساعتی بگیرند و یا برای ماموریت های چند ساعته از اداره خارج شوند دستگاه اسکنر اثر انگشت می تواند تمام ورود و خروج ها را در طول روز چک کند. امکان دارد که پرسنل بعضی از مشاغل اثر انگشت شان هنگام ورود به راحتی ثبت شود، ولی هنگام خروج اثر انگشت آن ها با مشکل مواجه شود. این مدل از دستگاه، در مجموعههایی که آلودگی محیطی بالایی دارند توصیه نمیشود زیرا تماس مستقیم با سنسورهای حساس به اثر انگشت و اثر گرد و غبار محیط بر این سنسورها تاثیر مخرب دارد. در مدل کارت خوان، به هر پرسنل یک کارت که دارای کد یکتاست، تعلق میگیرد که با هر بار نزدیک کردن کارت به سنسور دستگاه، یک تردد برای پرسنل ثبت شود.

 منبع

در نتیجه برای هر یک از پرسنل میتوان از یک یا هر دو قابلیت استفاده کرد. میتوان به راحتی کارتها را جا به جا کرد و یا اگر پرسنل کارت ثبت شده به نام خودشان را گم کنند، دریافت کارت مجدد زمانبر و پردردسر است. با این که فرایند توصیف شده فوق کاملاً کارآمد است، اما هنوز یک مشکل عمده بر سر راه آن پابرجا است. همانطور که قبلا گفته شد، زن با تمام تخمک های خود متولد می شود. به طور کلی، بارداری هنگامی شروع می شود که اسپرم مرد تخمک زن را بارور می کند. از سوی دیگر، مردان با اسپرم از پیش ساخته متولد نمی شوند. شما با خرید دستگاههای حضور و غیاب در هزینههای خود صرفهجویی میکنید! شما نگران كوتاه كردن موهای خود و همچنین تغییر ظاهر خود نباشید این نرم افزار قدرتمند میتوانید شما را در هر چهره و تیپی كه باشید تشخیص دهد. موهای نازک به نام cilia به سفر تخمک از طریق لوله فالوپی به سمت رحم کمک می کنند.

هر تخمدان با یک کانال (4 اینچ طول و نیم اینچ عرض) به نام لوله فالوپی به رحم متصل می شود. ایجاد سلول جدید اسپرم، 64 تا 72 روز طول می کشد و با توجه به این واقعیت که حدود 100 تا 300 میلیون سلول اسپرم با هر انزال منتشر می شود، مرد به طور مداوم اسپرم تولید می کند. در عوض، آنها در طول عمر به طور مداوم میلیون ها سلول اسپرم تولید می کنند. درست قبل از انزال، سلول های اسپرم با مایع منی مخلوط می شوند. فعالیت جنسی دیگر که در آن مایع منی مرد حاوی ترشحات غده کاپور یا انزال، در تماس با واژن زن قرار می گیرد. مقاربت واژینال بدون محافظت، که در طی آن مرد انزال را به واژن زن منتقل می کند. سایر روش های باروری، مانند روش ای یو ای می باشد که در آن تخمک زن از بدن او خارج می شود، با اسپرم بارور می شود، و سپس به رحم بازگردانده می شود.



    1. 1 . Settings را باز کنید و گزینه Accounts را انتخاب کنید



    1. گزارشگیری آنلاین از فیش و حکم



    1. امکان ارسال پیامک ورود و خروج کاربران برای مدیر



    1. خروجي صوتي با زبان فارسي



    1. قابلیت تشخیص حرکت



    1. ابزارهای طبقهبندی آبشاری

 



همچنین برای استفاده از آن نیاز به ابزار و تکنولوژی های پیچیده ای نباشد و هزینه زیادی را به سازمان تحمیل نکند. پس از آزاد شدن تخمک، تخمک در انتهای انگشتی شکل لوله فالوپی به مدت 24 ساعت منتظر می ماند تا اسپرم برای بارور کردن آن برسد. طراحی این دستگاه یک طراحی ارگانومیک بسیار زیبا می باشد و در آن از دکمه اکسس کنترل ساده استفاده شده است تا برای کنترل دستگاه نیاز به عملکرد پیچیده نباشد. گاهی افراد درد بیضه و گاهی ورم بیضه را احساس میکنند که نشانه وجود مشکل است. به احتمال زیاد پس از انجام این عمل، مشکل عملکرد اسکنر انگشت (Touch ID) آیفون یا آیپدتان برطرف میشود. اگر مشکل مورد نظر همچنان ادامه پیدا کرد از روش بعدی استفاده کنید. یک سیستم می تواند در حالت دو بعدی ابعاد اجزای مختلف صورت را تشخیص و تطابق دهد، اما در مورد مثلا طول بینی و سایر برجستگی ها و فرورفتگی ها نمی تواند چیزی بگوید. گروه کاری مورد نظر را از لیست ارائه شده انتخاب نموده و بر دکمه «بررسی» کلیک نمایید. امیدواریم این مطلب برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب به شما کمک کرده باشد.




|
امتیاز مطلب : 452
|
تعداد امتیازدهندگان : 147
|
مجموع امتیاز : 147
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: